Her trenger du bare en overgang fra type 2 til 1.1.gen leaf benytter type 1.
Her trenger du bare en overgang fra type 2 til 1.1.gen leaf benytter type 1.
Jeg synes dette høres fornuftig ut, jeg tror ikke denne er "skrot" om 3 år.Da har jeg fått lest meg litt mer opp og tror vi ender på E-Golf. Den virker også en del mer solid interiørt enn Leaf. Hør økt budgettet litt, hvor vi nå tenker å bruke 200k. Ser at Leaf 30kwh også er innenfor budget. E-Golf vil fortsatt være et fornuftig valg opp mot denne? Eller blir å bruke 200k på en 3-4år gammel elektrisk Golf bare tull? At man enten må gå opp eller ned? Man kjøper ikke da en bil som er «skrot» om 3 år, så da hadde det like greit lønnet seg å kjøpt nytt nå heller? Ser nå på E-Golf 2015/16mod som har gått et sted mellom 40-70.000km.
-Ole
Gå for en tesla model 3 med rekkevidde på 560km. 450k. Men ta den over 10 år.
Med forbehold om at jeg ikke plukker opp Zilla-sarkasmen: han foreslår flekk ny Tesla model 3 med 10 års finansiseringMulig jeg mistforstår deg. Men en 10 år gammel Tesla? Blir ikke det litt som en 10 år gammel iPhone?
Med forbehold om at jeg ikke plukker opp Zilla-sarkasmen: han foreslår flekk ny Tesla model 3 med 10 års finansisering![]()
Noen som vet hvordan Kia e-Niro sammenligner seg med nyere Leaf osv.? Har fått inntrykket av at e-Niro er nobraineren av elbilene under 400’.
Innstegsprisen blir vel rundt 460' så vidt jeg har skjønt
Ok, da bomma jeg med hundre tusen.. beklager detDen kommer på 377 000, med alt utenom metallic og soltak.
Mulig jeg mistforstår deg. Men en 10 år gammel Tesla? Blir ikke det litt som en 10 år gammel iPhone?