Amillo

Medlem
26. nov. 2012
Innlegg
14
På e24.no dukket det i dag opp en kundeundersøkelse. Jeg pleier å si nei, men siden jeg satt i telefonen ("vennligst vent, du er nr. 12 i køen") tenkte jeg å bidra likevel. Undersøkelsen omhandlet div. forbruk. Et av spørsmålene var hvor mye du tenker å bruke på ditt neste klokkekjøp og hvilke av følgende merker som du ville vurdere. Listen hadde de vanlige mistenkte, fra Seiko og Tissot via Panerai og Rolex og til Patek Philippe.



Mange kjente navn altså, men et av dem var helt ukjent for meg; Amillo. Til og med ikke google hadde hørt om dette. Men dersom det finnes, eller har fantes, en klokkeprodusent med dette navnet regner jeg med at dere på TS hadde hørt om det.

Er det altså et hull i min ur-almennkunnskap å ikke ha hørt om Amillo eller er jeg normal/"normal"?
 
Neida.. det er bare rot fra de som har designet undersøkelsen.

Amillo er navnet på den norske distributøren av Anonimo.
 
Amillo er vel navnet på norske Anonimo-importøren, så mulig det gikk litt kjapt når de lagde skjemaet?
 
Akkurat ja. Fem minutt tok det før jeg fikk svaret; kunnskapsmengden og viljen til å svare på spørsmål her inne er imponerende.

Takk skal dere ha, da er det en bekymring mindre.