Fikk tilbud om en klokke fra Alumni klubben på mitt gamle studiested forleden, en egen alumni spesialmodell i begrenset antall av den kjente Maurice Lacroix Pontos S Chrono , fargetilpasset (grønnfargen) og med logo av min alma mater preget inn på baklokket. Ser stilig ut, men er det kult eller 'too much' med en slik modell? Annenhåndsverdien er vel også svært begrenset skulle man ønske å gjøre seg av med den.
Prisen ligger på 2900 Sfr (listepris av Pontos S oppgis til 4400 sfr så prisen er det ikke noe å si på)
Merket Maurice Lacroix har jeg igrunn ikke reflektert så mye på, det ligger vel i mellomsjiktet, og Pontos S har vel en standard 7750 ETA verk. Men altså: Er dette en bra deal jeg bør slå til på?

Prisen ligger på 2900 Sfr (listepris av Pontos S oppgis til 4400 sfr så prisen er det ikke noe å si på)
Merket Maurice Lacroix har jeg igrunn ikke reflektert så mye på, det ligger vel i mellomsjiktet, og Pontos S har vel en standard 7750 ETA verk. Men altså: Er dette en bra deal jeg bør slå til på?