Alt om gummireimer

Hugo Cabret

Støttemedlem
Medlem
9. des. 2014
Innlegg
1.935
Sted
Sandefjord
Har lett men ikke funnet en tråd dedikert til gummireimer på TS. Så da starter den her:

IMG_1927.JPG


Her er det plass til spørsmål, tips og selvfølgelig bilder. :)
 
Jeg mener å ha sett bilder av gummireim til som buer mot kassa tilpasset Seamaster 2235.50 og tilsvarende.

Noen som kan hjelpe meg med hvor de er kjøpt?
 
Jeg mener å ha sett bilder av gummireim til som buer mot kassa tilpasset Seamaster 2235.50 og tilsvarende.

Noen som kan hjelpe meg med hvor de er kjøpt?
Tipper du snakker om original gummirem, og de dukker opp her med ujevne mellomrom. Ellers er vel eBukta eller han derre Omega-fyren(med tidenes mest uoversiktlige nettside) verdt et forsøk - Ofrei btw..
Ellers kan jeg, på det varmeste anbefale Isofrane som ettermarkeds gummirem. Ingen over, ingen ved siden - for mitt bruk.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret
Har ikke noen bilder i farten, men er godt fornøyd med Borealis sin Isofrane look-a-like gummireim, og den kan man kjøpe med 15% rabatt frem til 5.sep hvis man skriver inn "LABORDAY2017" :)
 
Om original Omega gummireim til Seamaster 2235.50 og tilsvarende: Den er tilpasset bruke med foldespenne, hos AD fikk jeg oppgitt en pris på 2.900,- pr stk.
De hadde ref.nr 98000037 for remmen og 94521813 for foldespennen.
 
Ja, er det ikke det da? De Zealande-reimene er vel i utgpkt til sub, så blir vel kanskje ikke 100% perfekt fit, men så jo bra ut da
 
Ja, er det ikke det da? De Zealande-reimene er vel i utgpkt til sub, så blir vel kanskje ikke 100% perfekt fit, men så jo bra ut da

Det ser bra ut og jeg trodde de kom i flere varianter. På nettsiden http://www.zealande.com/ kan man bestille remmer til bla.a Submariner, GMT master, Explorer II og Semaster Pro. Det viser seg at det er samme varenummer på remmene til disse klokkene.