D
Deleted member 14560
Guest
Dette er en meget pent brukt Alpina Alpiner 4 chronograph på skinnreim. Klokka er en robust sportskronograf med meget høy kvalitetsfølelse, og ganske enkelt veldig mye kvalitetsklokke for pengene. Klokka er antimagnetisk, støtbeskyttet og vanntett til 100 meter. Det selvtrekkende urverket er Alpinas AL-860, som er basert på Sellita sitt SW-500. Urkassen av rustfritt stål måler 44mm, og har både børstede og polerte flater. Klokka har roterende bezel i begge retninger, og bezelringen er markert for å kunne fungere som et kompass. Visere og markører har selvlysende belegg, og glasset er ripebeskyttet safir. Klokka ble kjøpt ny i oktober 2018, og jeg er andre eier. Jeg er svært fornøyd med klokka, men den selges grunnet kjøp av ny klokke. Komplett med ytterboks, innerboks, pute, manual og stemplet garantihefte. Klokka hadde en liten garantireparasjon rett etter levering til første eier. Det følger med dokumentasjon på dette. Kan sendes i posten for kjøpers regning og risiko. Penger på konto før overlevering eller forsendelse.
Klokka befinner seg rett utenfor Stavanger, og pris er kr 7000.
Jeg har ikke kjøpt eller solgt noe på Tidssonen tidligere. Jeg har derimot mange topp tilbakemeldinger fra Finn. Klokka ligger for salg også der.
Klokka befinner seg rett utenfor Stavanger, og pris er kr 7000.
Jeg har ikke kjøpt eller solgt noe på Tidssonen tidligere. Jeg har derimot mange topp tilbakemeldinger fra Finn. Klokka ligger for salg også der.
Redigert av en moderator: