Alf Lie (Oslo)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Hansaeng

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2011
Innlegg
2.725
Sted
Hamar
Avleverte min Tag Heuer Quartz Chronograf i SPA avdelingen til Alf Lie før jul. Det har vært i daglig bruk i 7 år inntil jeg kjøpe mitt første mekaniske ur i 2011. Det så rett og slett litt slitent ut... Uret betyr en god del for meg, selv om det er en quartz siden det var en gave fra min mor etter endt utdannelse.

Spa behandlingen bestod av:
Sliping og polering
Bytte av pakninger
Batteri
Trykktest

Hatt sett for meg at dette kom til å koste et sted mellom 2000-3000kr, men fikk en telefon fra Alf Lie på fredag om at uret var ferdig og de lurte på om jeg hadde fått noe prisoverslag. Det hadde jeg ikke... Han opplyste om at prisen var egentlig 1900kr, men siden jeg ikke hadde fått noe prisoverslag så skulle jeg få det for 1200kr.

Klokken ble nesten som ny og servicen var meget god!

20130119_200436_zps04a22420.jpg


Alf Lie kan virkelig anbefales :D
 
Alf Lie avhold et urmarkerkurs for TS medlemmer sommeren 2012, med i kursprisen var det en del verktøy etc.

En del av oss som kom med fly skulle få dette ettersendt av Alf Lie. Undertegnede og minst en annen har aldri mottatt dette verktøyet til tross for gjentatte purringer og påfølgende lovnader om at dette skal sendes. Vi har nå gitt opp å se noe til dette verktøyet, derfor skriver jeg denne advarselen.

Basert på erfaringen om gjentatte brutte lovnader på noe så elementært som å ettersende litt skrujern og pinsetter hadde jeg heller benyttet meg av andre urmakere om jeg var i Oslo-området.
 
Jepp. Da jeg til slutt fikk et skikkelig svar var det dette:

"Hei

Beklager så mye.
Er i butikken i morgen, skal ta tak i det."

Etter det skjedde det ingenting til tross for et par nye purringer fra meg. Har ventet lenge mellom hver gang for ikke å mase, men har nå gitt opp. Til sammen er det snakk om minst fem mailer og fem telefoner. Å ikke levere en vare som er betalt for er helt uholdbart.
 
Enig! Jeg har faktisk vært innom to ganger for å personlig minne om dette slik at dere skal få orden på dette... Elendig at ingen ting har skjedd. Merkverdig hvor lite som skal til for å bygge opp og bryte ned et inntrykk.

Det skal sies at jeg personlig har et godt inntrykk på vegne av meg selv, men denne saken skuffer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.