Aldri går tiden så sakte....

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
som når man venter på noe nytt...Tiden blir brukt til å handle litt remmer, men det at 5 dager kan virke sååååå lenge det kunne jeg ikke forestillt meg.

PS er det helt normalt å planlegge neste kjøp før man har fått sin nyeste ervervelse?
 
PS er det helt normalt å planlegge neste kjøp før man har fått sin nyeste ervervelse?

Ja :( Det hender til og med at man kjøper remmer til klokker man ikke har kjøpt ennå engang. "I tilfelle." Har jeg hørt ... :D
 
Nå har jeg nettopp fått vite at klokken landes nå på fredag...

Hvilken klokke ja...i lys av mine poster den siste tiden så er det vel ikke så vanskelig å gjette?

Edit det begynner nå på RO og slutter på LEX i alle fall....
 
Du har jo hatt 2 WTB annonser og 1 WTT den siste tiden, hva du har fått napp på er ikke så enkelt å vite.

Tipper en GMT II Pepsi :)
 
Du har jo hatt 2 WTB annonser og 1 WTT den siste tiden, hva du har fått napp på er ikke så enkelt å vite.

Tipper en GMT II Pepsi :)

Tittet på både fatlady og pepsi, men det ble noe litt nyere denne gangen. Og så blinker det litt....
Fikk rett og slett ikke fred i sjelen før jeg hadde kjøpt denne.
 

Du gjettet det ja....

Nå har jeg gått litt bananas på natofronten, og er veldig spent på om det er mulig å få bond, eller rødt hvit og blått til å fungere med TT. Har bestillt en helsvart også, bare for å være på den sikre siden.
 
Hentet klokka i dag.....må si meg superfornøyd. Uret var BNIB med plast hangtags og pristag og handelen gikk raskt og greit for seg, uten tull og fjas. Innbyttklokka ble riktig priset med en gang.

Skal poste litt bilder senere, nå nyter jeg kvelden med min nye sub.