Aksjetråden

…det er bare fordi majoriteten aldri har rett :mrgreen:

jeg er en minoritet av en minoritet - ja, faktisk singular, og jeg stoler ikke 100% på noen - meg selv inkludert, og det er befriende og ikke det minste trist :p
Ja, majoriteten tar bestandig feil.
1000005973.jpg

• Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg og Edward
Er det noken med erfaring fra slike utbyttefond ? Eg har tidligere hatt enkeltaksjer som har gitt utbytter kvartalsvis , men etter en stygg smell på et selskap så har eg siste årene med 1 unntal kun hatt fond . Så ser eg jo litt på desse utbyttefondene da.

Er det noken med erfaring fra slike utbyttefond ? Eg har tidligere hatt enkeltaksjer som har gitt utbytter kvartalsvis , men etter en stygg smell på et selskap så har eg siste årene med 1 unntal kun hatt fond . Så ser eg jo litt på desse utbyttefondene da.
Du kan jo se på utbyttefond som akkumulerer (acc) utbytting tilbake i fondet, eller velge noen som distribuerer det (dist) hvis du vil velge allokeringstidspunkter selv.

Noen som har tanker om saaspokalypsen og selskaper som står seg og ikke? Har tatt noen bets selv, men nysgjerrig på hva andre tenker.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Har en del av porteføljen i Heimdal utbytte. Disse lar utbyttene gå tilbake i fondet. Har vært en god investering for min del med ca 90 % avkastning siden jeg satte inn pengene for ca 3 år siden. Solid og veldrevet fond.

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen