akorsvik's lille urhistorie

Siste ur i boksen var en 2003 GMT twotone med sort bezel og skive. Kommer bilder snart :)

Har utrolig lyst på en Ulysse Nardin i marine serien.. Skrik ut dersom noen har en, eller om du kjenner noen som vurderer å selge!

Noen ur inn, og noen ut den siste måneden

Denne gikk jeg til innkjøp av for ca 1 mnd siden. Har alltid ønsket meg en YM, fortrinnsvis i TT, men stål YM´en er mye penere i virkeligheten enn på bilder:

Her sammen med Jaegeren:

Denne Jaeger Master compressor memovox´en har jeg alltid likt, den ble desverre for stor og "klumpete" på min lille arm, og ble dermed solgt relativt hurtig:

Denne karen har også vært innom.. Har hatt 300m med chono 2 ganger tidligere, men aldri uten chrono

Hadde også en Rado innom. Hatt identisk tidligere, trodde jeg savnet den, og handlet på nytt. Den gikk fort ut igjen.

Flott fargespill i skiven:

Også denne.. Denne solgte jeg i sommer. Savnet den fælt og fikk handlet den tilbake :)

Denna Japanske karen var også en snartur innom:

I disse julebordtider måtte jeg stille den ultrasoniske renseren tilrådighet for min bedre halvdel. Konas Rado i bakgrunnen

Ut på veien igjen... Hva er jeg på vei for å hente denne gangen?

Tusen takk for at du deler @akorsvik:) Morsomt å lese igjennom tråden din ! Riktig god jul og måtte 2015 by på mange nye poster i denne tråden.

Redigert av en moderator: