Action shots/activities of daily life

Jeg elsker denne tråden din, JoLu!
Hahaha!

Melder til deg neste gang jeg er i Bodø.

Hehehehe...:cool:

Helt herlig det siste bildet ditt, JoLu!! Men, er ikke Frodo ca 1500 km feil for øvrig? Holder ikke du til i Kirkenes?

Potato - tomato...

Alt nord for Dovre er det samme for oss søringa, vet du;)

Haha, ja det er for øvrig sant! Har noen ganger fått spørsmålet: "Er du fra Bodø? Kjenner du Per Hansen i Narvik/Harstad/Tromsø/Hammerfest/Vardø/Vadsø/Kirkenes?"

Helt herlig det siste bildet ditt, JoLu!! Men, er ikke Frodo ca 1500 km feil for øvrig? Holder ikke du til i Kirkenes?

Jeg er faktisk døpt i Kirkenes, men har av og til forretninger i Bodø.
Halve oppveksten bodde jeg nordafor. Så for meg er det stor forskjell!:D

Jeg liker meg veldig godt nord for Dovre!!:cool:

Yngstemann tar seg en lesestund før frokost. :D

Moren er skeptisk til utviklingen, men jeg er bare glad han har funnet annet tidsfordriv enn å kaste fjernkontrollen i toalettet, nå som det er fotball-VM og alt.

IMG_6223.jpg

Harde tider i dagliglivet for tiden.

DSC00569.jpg

IMG_7113.jpg

IMG_7116.jpg

Pappa klarer ikke holde den tunge boka, så den oppvoksende slekt fortsetter å ta ansvar.

pagx.jpg

Hehe, skal tidlig krøkes. Så ut som det falt i smak også.

Men den håndbaken kan du spare meg for altså. Får ståpels hver gang jeg ser det.

Som vanlig bra bilder, men hvordan fikk du til det der? Litt for kjapp i vendinga ved reimskifte? ;) Ser ikke særlig godt ut!

Shit JoLU, fantastiske bilder og "tråd", men hva har skjedd med hånden ?? litt for kjapp med isøksen ved siste shoot ? :D

PS! Imponert over kvaliteten og ideene...keep them comming..

Herlige bilder, men Jeez, hva har skjedd med hånden din?:eek:

Det er hyggelig at du vil dele fine actionshots med oss, men prøv å ikke ta livet av deg mens du gjør det...:)