acnorway vil ha seg "ny" bil

Jeg regner med at du har gått gjennom og evaluert det meste som finnes der ute, men som småbarnspappa vil jeg anbefale deg å vurdere en 4-seter. Muligens ingen penisforlenger, men avhengig av livsfaser lærer man at kompromisser i lengden er helt ok ;)

Audi A4, Saab 9-3, Volvo C70, Mercedes CLK, BMW 3-serie og flere til som gir både mye bil, motor og kjøreglede til 150K

Dette er en bil nr 2 og vi har allerede en fireseters :)

Da har jeg vært å prøvekjørt SLK. Trodde ikke jeg skulle like denne så godt, men godfølelsen kom umiddelbart! Veldig moderne bil som er en perfekt blanding av morsom og behagelig å kjøre. BMW'en var morsom, men langt fra behagelig.

Den som i utgangspunktet lå nederst på ønskelista kom plutselig opp på førsteplass gitt. Få ting som slår godfølelsen :)

Du må bil som matcher Rolexene dine.

M E R C E D E S - resten er bobbobb....;) Lykke til med bilkjøp.

Det du trenger er 500SL

Jeg liker disse veldig godt faktisk, men om jeg skulle gått for en SL hadde jeg nok gått for en enda eldre. Da måtte jeg bare ha hatt litt større uteareal samt lært meg å skru :cool:

Vi får se hva morgendagen bringer, men det ser skummelt ut som at det plutselig kan bli en SLK på meg ;)

MX-5.
Deilig kjøremaskin. God kvalitet. Få problemer. Lett å selge. Rimelig service.

Ingen vil spytte etter deg på gaten - du kjører jo tross alt bare en Mazda:mrgreen:

Grattis, var jo i strøken stand den da ;) Og fin å sitte på med, kjekt med sjåfør på gtg så man kan ta en øl.

Takk for tilbakemeldinger folkens :)

Her er vidunderet:

72eHpA7.jpg

• Liker
Reaksjoner: Moviken