"A special package from Switzerland, Le Locle, Mr. Dufour" (WUS)

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
"A special package from Switzerland, Le Locle, Mr. Dufour"

Flere har sikkert fått med seg denne tråden på WUS, men syns den er verdt å poste her. :) Ingen tvil om at Zenith gjør utrolig mye rett om dagen.

2431710-10497145-thumbnail.jpg

http://forums.watchuseek.com/f2/special-package-switzerland-le-locle-mr-dufour-498563.html

Hyggelig å se at noen produsenter er villige til å gjøre mer for ryktet sitt enn å sette opp prisene :) Trivelig historie!

Flott lesning. Det er slike historier som gjør at en knytter seg til merker.
Flott El Primero var det også! Det samme kan neppe sies om U-boaten han har på armen IMO;)

utrolig bra gjort av zenith! Har aldri hatt noen spesiell interresse av merket, men fikk lysst på en no...

Leste den historien på Hodinkee i dag tidlig, veldig kult! Han er tydeligvis en veldig flink fyr, og morsomt at Zenith følger opp og tar vare på kunder på denne måten.

Jeg så den på WUS igår kveld, og syns urmakeren har gjort en utrolig flott jobb, spesielt også med tanke på at han er 18 år gammel! Veldig artig at Herr Dufour fulgte opp selskapets produkter :)

Ikke verst å være så god hobbyurmaker i så ung alder. Må si Zenith imponerer her, litt av en service! Men det kan jo hende de så sitt snitt til å få litt gratis reklame;)

For en historie! Og for noen guts på gutten! Service på el primero verk i så ung alder og i tillegg kalle seg hobby urmaker, det fortjener creds ass!

Og for en service fra zenith sin side! Beste lesingen jeg har gjort på lenge :D

Fantastisk! Det er jo småting som dette som gjør denne hobbyen til noe mer enn bare galskap. Må si meg imponert over Zenith her. Synes jeg ser fabrikanter av annet "skrot" som følger opp på samme måte.