Syns den har et unikt og flott design!
Men enig meg deg, designet er ikke særlig sporty - den ser ikke ut til å trives hverken på løpetur eller på svabergene om sommeren. Eksempelvis syns jeg Patek sine sportsmodeller funker bedre som det, har vært på løpe, bade, topp og bådtur med både Aquanaut og Nautilus uten at det har føltes feil.
Synd prisen på stålmodellen er såpass høy.
Snodig at den ikke har gult gull rotor, selv liker jeg det best i slike klokker. Også usikker på designet på de integrerte endeleddene, syns ikke finishen på "lenkesporene" på oversiden ser særlig bra ut. Kan være bilde vs IRL.
Konklusjon, avstår fra å kjøpe dennePhu.
Enig med deg. Designet var virkelig all right. Traff meg bedre enn fryktet. Profilen og størrelsen på kassen liker jeg også. Glir lett under mansjetten og er meget behagelig å bære på håndleddet. Endliksene var ingen kjærlighet ved første blikk. Kanskje det er noe man blir vandt til. Kanskje man kan lære å elske de med tid og stunder..
Kvaliteten på gummiremmen er høy. Langt over Rolex sin oysterfleks som jeg ikke takler i det hele tatt. Har litt fobi mot gummi, men denne kan jeg like. Hadde vært interessant å få testet den på skinnrem også. Tror at en uke med Odysseus hadde vært interessant.
Redigert: