A. Lange & Söhne-tråden

2FBEF775-661F-4955-8F95-4CAF8EA66BF1.png

Hva synes dere om graveringen her?
Er ikke top notch i min bok.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Men tør du å kjøpe en makrolinse eller så sterk lupe og gå over dine egne klokker da? ;)

Jeg mistenker du vil få et problem med å ha en samling dersom alle nye klokker fra de mer håndverks-orienterte produsentene skal ettergås på det nivået :)

Det har jeg allerede gjort.
Du husker vel kanskje mine erfaringer med Laurent Ferrier Galet Square?
 
Det har jeg allerede gjort.
Du husker vel kanskje mine erfaringer med Laurent Ferrier Galet Square?

Husker det, men ikke helt hva som var galt.

Men akkurat i dette tilfellet så tenker jeg at du er over grensen i det urimelige ift. hvilke forventningene man har til et produkt i en gitt prisklasse.

Det er ikke noe problem å finne det ikke-perfekte hvis man ser godt nok etter... det gjelder alle urverk.

Akrivia-Rexhep-Rexhepi-Chronometre-Contemporain-Only-Watch-10.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Husker det, men ikke helt hva som var galt.

Men akkurat i dette tilfellet så tenker jeg at du er over grensen i det urimelige ift. hvilke forventningene man har til et produkt i en gitt prisklasse.

Det er ikke noe problem å finne det ikke-perfekte hvis man ser godt nok etter... det gjelder alle urverk.

Akrivia-Rexhep-Rexhepi-Chronometre-Contemporain-Only-Watch-10.jpg

Ok!

Alt god:)
 
Personlig syns jeg den høyre delen (om man tar utgangspunkt i bildet til Gary) av balansebroen er litt "underdekorert". Ser halvferdig ut i seg selv, helt sett bort fra den ørlille ujevnheten. Og ja, dette er i realiteten en riimelig liten del som dere alle vet :D
 
Kjære vene, hva er det de driver med de som fargelegger bokstavene hos kosovoalbaneren? Vis vedlegg 173303

"But being a movement that was completed in a hurry so it could be included in the Only Watch world tour, the movement does show some dirt and lint. But fear not, Rexhep will clean the movement before it reaches it final owner."
 
Tror nok alle har et og annet slutvearbeid. Dette er jo håndarbeid.. når det er sagt så er stort sett alle Lange jeg har sett på i lupe vært tilnærmet perfekte.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla