A. Lange & Söhne-tråden

Medlem
30. mars 2011
Innlegg
3.527
Sted
Oslo
I denne tråden skal vi vise bilder av Lange, enten våre egne klokker, eller de vi drømmer om. All småprat og liknede om Lange er fint å samle i en tråd. Det fortjener, kanskje det, vakreste og mest gjennomførte manufakturet i verden:)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: halkla og andres
Jeg kan begynne med et par bilder av min
Lange 1815 Rosè @Ole
sV88ilb.png

1PSA9SJ.jpg

Pw9HXg9.jpg

ZVznqKh.jpg
 
Redigert:
Min første post!

Timekeeper, måtte rett og slett lage en bruker for å kommentere hvor eksepsjonelt vakker og stilren din Lange-klokke er! Herregud, det må rett og slett være min drømmeklokke. Så "enkel", men samtidig helt perfekt på alle måter. Hva må man ut med for noe sånt, om jeg tør spørre?
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver og Celter
Min første post!

Timekeeper, måtte rett og slett lage en bruker for å kommentere hvor eksepsjonelt vakker og stilren din Lange-klokke er! Herregud, det må rett og slett være min drømmeklokke. Så "enkel", men samtidig helt perfekt på alle måter. Hva må man ut med for noe sånt, om jeg tør spørre?

Denne har en listepris på 198000kr mener jeg. Tideman fører Lange. Ta en tur innom i Akersgata:)
 
Jeg kjenner ikke dette merke men herregud for noen klokker de lager. Kan noen svare på om det de lager zeitwerk i stål?
 
Nytt for meg, men så spennede. Sikkert hakket dyrere enn i gull da tenker jeg. Pics eller modell or it didn't..