Jeg har også snust litt på Lange til tider. Noe av det som holder meg tilbake, er det ryktet Lange-eiere ser ut til å være i ferd med å opparbeide seg..
+1
Må vel være lov å sparke oppover her på TS. Eller har takhøyden blitt så lav at vi må moderere oss?
Har ingen problem med folk som "kritiserer" mine kloklevalg, eller ikke har den samme smaken som meg selv.
Er også kanskje dette som gjør at jeg setter så stor pris på horologi. Nettopp at folk har forskjellige meninger og preferanse. Noen går all inn på Rolex (nå også Seiko) @Loevhagen. Mens andre holder seg langt unna slik som @FMS med sin utsøkte samling som inneholder Omage, H. Moser & Cie, VC, Garmin og Panerai
Tror ikke du skal ta det så personlig @Timekeeper
Det er rom for alt og alle modeller. Det er bare at de aller fleste "kommentarer" på denne dreier seg om helt andre ring en Haute Horlogerie. Og det syns jeg er kjedelig. Thats all.
Ikke annet enn det som kan oppfattes som en viss ovenfra-og-ned-holdning, selv om det selvsagt ofte er vanskelig å skille mellom dette og fascinasjon. Når det er sagt, så forstår jeg irritasjonen din i forbindelse med ditt forrige (lengre) innlegg her.Ha mener du? Utdyp gjerne
Tror også du må ta selvkritikk @Timekeeper
Bare ditt siste kjøp er vist mer kostbart enn hele Rolexsamlingen til en god TS'er. Dine ord!