A bleutiful day

Gratulerer så masse med en kjempeflott budsjettbeater :)
Ja å så den der lille blå saken da, helt grei den også, men det er jo ingen Sub da ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin og UJU
Grattis med noe av det lekreste som finnes der ute :) Ikke så gal erstatning for PPC heller dette ;) Vil tro at en honey brown strutserem, ala JLC sine (Camille Fournet) ville kledd denne ypperlig! Forstår ikke hvorfor de ikke har tapered remmene sine hos FPJ, for den er jo helt rett. Smak og behag osv. Utrolig lekker!
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin
Grattis med noe av det lekreste som finnes der ute :) Ikke så gal erstatning for PPC heller dette ;) Vil tro at en honey brown strutserem, ala JLC sine (Camille Fournet) ville kledd denne ypperlig! Forstår ikke hvorfor de ikke har tapered remmene sine hos FPJ, for den er jo helt rett. Smak og behag osv. Utrolig lekker!
Takk for det @Nessuno79. PPC er fortsatt en av mine favorittklokker, men den ble dessverre (for min del) for stor. Om IWC kommer med en ny utgave i 40mm og slankere kasse skal den helt klart inn igjen! Honey brown rem står høyt på ønskelisten. Mener å huske at @Havvo hadde en lekker kombinasjon?
Morsomt at du nevner det med tapered remmer. Kunne tenkt meg det samme selv, men det lages ikke spenner i tantalum. Usikker på om jeg kan trives med annet materiale :(