.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Supert prosjekt!
Lyst å ta noen flere bilder av skiva?
Ettersom jeg forstår er dette en splitter ny service-skive levert av Rolex?
Voldsom lume og fiffig font!
 
  • Liker
Reaksjoner: Deleted member 15277
Syns det er kult at Rolex leverer originale deler til 40+ år gammel klokke. Syns det er enda kulere at Rolex ønsker at deres klokker skal fortsette å tikke enn at vintage-puristene er de eneste som har rett. Syns også at denne skiva ser spinnvill ut, ref en vintage-purists syn. Syns dette var morro! Eller syntes?
 
Syns det er kult at Rolex leverer originale deler til 40+ år gammel klokke. Syns det er enda kulere at Rolex ønsker at deres klokker skal fortsette å tikke enn at vintage-puristene er de eneste som har rett. Syns også at denne skiva ser spinnvill ut, ref en vintage-purists syn. Syns dette var morro! Eller syntes?
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Skam kult an noen andre og deler mitt syn! Plexi-sub nye specs er sexy.. dette er den nye favoritten min.. beste av alt er at prosjekt prisen og ble helt fantastisk, anbefaler folk til å kjøpe deler fra ad og heller gi f» om det er nytt i stedet for gammelt :) har nå 2 års garanti på en 43år gammel klokke.. helt genialt!
Jeg setter også pris på en purist-vintage, til dobbel+ pris.

Men din ærlighet i dette prosjektet og Rolex’ tydelige synspunkt er et sjeldent, anderledes pust jeg heier på:)
 
  • Haha
Reaksjoner: Deleted member 15277
Dette må da vel være en vintage-purists våte drøm? Å få lov til å lage alle merker og få den fine gule lumen, altså en ekte vintage Rolex, på en ‘som ny’ 1680? Tipper prisen ble billigere enn en 126610 på invistormarkedet uansett, og da vet jeg hva valget mitt hadde vært, alle dager i uken. Pøs på med bilder!
 
Dette må da vel være en vintage-purists våte drøm? Å få lov til å lage alle merker og få den fine gule lumen, altså en ekte vintage Rolex, på en ‘som ny’ 1680? Tipper prisen ble billigere enn en 126610 på invistormarkedet uansett, og da vet jeg hva valget mitt hadde vært, alle dager i uken. Pøs på med bilder!
[/QUOTE
 
Redigert av en moderator:
Mulig jeg har falt ut litt i denne prosessen, men var ikke det eneste originale, urverket?
Mener det var det jeg leste i Finn-annonsen?
Er kasse merket med serie- og ref. nr og er lenken også ny?
[/QUOTE
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Litt av et prosjekt!
Stusser veldig på at krona sitter så langt inne i forhold til crown guards.
Eller er det vinkel på dine bilder?
La også merke til det på Finn-annonsen, som bildet nedenfor viser.
Ble den ikke egentlig solgt som kun urverk, men «fungerende» klokke på kjøpet?

0D54EFD7-2C77-48A0-BE58-76F01610BC04.jpeg
 
Redigert:
Litt av et prosjekt!
Stusser veldig på at krona sitter så langt inne i forhold til crown guards.
Eller er det vinkel på dine bilder?
La også merke til det på Finn-annonsen, som bildet nedenfor viser.
Ble den ikke egentlig solgt som kun urverk, men «fungerende» klokke på kjøpet?

Vis vedlegg 219036
slik ser den ut, ingen vinkel :) hadde ikke brukt peng på dette om det hadde vært «fake» kan også påpeke at jeg har skifta krone og tube også.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.