Takk for utførlig svar. Har googlet litt videre, og fant også henvisningen til Heuer du nevner. Også henvisninger til G. Monnin og flere andre, Chilex etc. Jeg kjøpte den mest fordi jeg synes den var litt artig, bare synd at en tidligere eier har "blacket" ut lumen med en penn, men en re-lume skal det vel bli en råd med. Trodde vel først at dette var noe ala Sicura, Mortima osv, men MRP virker jo som om det var litt over gjennomsnittet eller? 503.305 kassen var så vidt jeg kunne se brukt på 1000 mtr dykkere, denne har 200 mtr rating og skru-krone, så bør vel egentlig være rimelig kosher? Blir uansett spennende å se når den kommer....
MRP SA er et solid firma innen produksjon av urkasser. Vet at de fleste franske ur produsenter fikk sin kasser laget av en underleverandør. Kan tenkes at de som bestilte Intra ønsket høyest mulig kvalitet. Både urverk og kasse er mao av god kvalitet. Nå var Yema i sin tid kjent som det franske merket som ytet størst kvalitet og hadde blant annet et eget urverk som var en godkjent kronograf. De benyttet og ikke ukjente Valjoux 7734 i sine modeller. FE 46 11 satt ikke overraskende i dykkeren Yema "Superman", så det bekrefter litt av min mistanke. Stilig ur uansett, men enig i at denne "tusj bruken" på lumen er helligbrøde