- Medlem
- 29. jan. 2010
Kjøp heller en eller to Newman Daytonaer, tre fire 5513, en red sub, en dobbelred sub og en pent brukt patek phillippe nautilus. Resten av pengene kan man f.eks gi bort til et skoleprosjekt i afrika.
Med først et behov for å understreke at jeg er varm tilhenger av Nato-stropper, fastsveisede baretter, pleksi ja og ikke minst sverdvisere. Riktig fin synes jeg til og med kombinasjonen er.
Allikvel: betaler man 8-900 000kr for et semi-rævkjørt 40 år gammelt industriprodukt synes jeg man kvalifiserer til direkte innleggelse på Gaustad. Kjøp heller en eller to Newman Daytonaer, tre fire 5513, en red sub, en dobbelred sub og en pent brukt patek phillippe nautilus. Resten av pengene kan man f.eks gi bort til et skoleprosjekt i afrika.
Det får da være grenser til hype!
Prisen er selvsagt helt avsindig, men det er vel ingen som kjøper noe slikt for å sjekke tiden. Den er et rent investeringsobjekt, som i motsetning til mynter og frimerker har en bruksverdi. Investeringen er nok også sikrere enn mye annet. Jeg vet ikke hva disse klokkene kostet for ti år siden, men det var nok også en vanvittig Gaustadinnleggingskvalifiserende høy pris - som idag sikkert har doblet seg.