Takk for innsatsen alle sammen!
21 mot 21 stemmer - dere bekrefter at jeg har et ekte dillemma
Som det kommenteres så er ikke 5711 en "pulsklokke". Aquanauten kler bedre sportsaktiviteter, hvilket jeg bedriver 2-4 ganger per uke. Jeg er heller ikke fan av å skifte klokke ift hvilke aktivitet jeg står ovenfor. I så måte er 5167 perfekt, den passer både til sykkel og dress!
Lenge har jeg tenkt at kombinasjonen 14060m + 5711 er det jeg ønsker, men jeg er litt usikker, empirien tilsier at jeg ikke skifter klokke etter aktivitet. Tror kanskje jeg må vente til min livsførsel passer en 5711 bedre, altså som min signatur tilsier
Jeg får heller leve med at 14060m-en ikke får så mye armtid. Jeg har ofte omtalt den som Rolex´peneste modell, den følelsen kan jo komme tilbake... eller jeg kan spare meg opp til en hvit Daytona som sommerklokke og avvekslingsklokke?
Dersom PP sportsmodeller kunne kjøpes nye i Norge ville situasjonen vært en annen. Mitt navn i sertifikatet er viktig og har en verdi (eventuelt noen som vet hvordan man skifter navn til Anders?). Iom at det "ikke er mulig" innfinner jeg meg med å ha fått tak i en helt fantastisk klokke - rett og slett digger min Aquanaut!!!
Skulle gjerne visst hvor lenge dette svaret er gangbart

Uansett, takk for mange gode innspill!