...

Fin og variert samling du har! Den Squale'n er bare RÅ :)! Om du kjøpte fra nettsiden deres, hvordan fungerte det?

kjempekul samling. Likte Squalen, har hatt lyst på en sånn selv. Helt fantastisk skive på den ser det ut som.

Flott samling! Hvordan er Bambino vs. Visodate? På mange måter blir vel Visodate en "oppgradering" av Bambino, og brukes til det samme?

Min ble kjøpt brukt men så godt som ubrukt så jeg vet ikke hvordan det er og bestille fra squale.
Spennen på gummireimen min var rar/skadet så jeg sendte en mail til squale, ny spenne ble levert på døren etter ett par dager så servicen er det ikke noe og si på :)

• Liker
Reaksjoner: netrom71
Virker som du er fornøyd med klokken @OBHaugland, det er bra:)
Ang. Kjøp fra nettbutikken deres @netrom71, så fungerte det slik:
Etter jeg hadde lagt inn bestiling tok det noen dager før klokken ble sendt. Klokken ble sendt med DHL express, og ble levert tre eller fire dager etter den var sendt. Noen uker senere mottok jeg faktura fra DHL (Mva + ca. 600 kr i avgifter for fortolling).

• Liker
Reaksjoner: netrom71
Virker som du er fornøyd med klokken @OBHaugland, det er bra:)
Ang. Kjøp fra nettbutikken deres @netrom71, så fungerte det slik:
Etter jeg hadde lagt inn bestiling tok det noen dager før klokken ble sendt. Klokken ble sendt med DHL express, og ble levert tre eller fire dager etter den var sendt. Noen uker senere mottok jeg faktura fra DHL (Mva + ca. 600 kr i avgifter for fortolling).

Er meget fornøyd jeg. :D Apropos det så må jeg jo legge inn en GG-ref. Gikk helt i glemmeboken!

Lastet for en ganske god stund siden ned en app ved navn "Twixt". Nøyaktigheten på denne er høyst diskutabel - og kommer mye ned til hvor nøyaktig en greier å plassere strekene. Prøver derfor så godt jeg kan å få et bilde der kamera er flush med klokken, og tar meg goooood tid til å plassere nevnte streker.

Dette er de eneste to målingene jeg har tatt hittil.

47PVkM4.png

Skal få testet Visodate, Orient og Helson litt mer nøye - i det Helson-målingen(Seiko NH35) kun er på 24 timer. Squale 1521(ETA 2824-2) snitter +2.4 sek/dagen over 8 dager med mer eller mindre kontinuerlig bruk. Storfornøyd!

Redigert:
Da er vi to om å digge rød BB mest i hvert fall :D Grattis med flott kvartett, som utfyller hverandre fint.

Veldig fin samling du har! Blir gøy å følge utviklingen.

Tusen takk alle! :) Tror boksen kommer til å holde seg rolig en stund... Hvertfall frem til neste større kapitalinnsprøyting fra lånekassen i januar :p Er vel egentlig i en såkalt sweet spot når det kommer til antall klokker, så er litt skeptisk til å anskaffe noe, uten at noe går ut. Hm.. Trenger i så tilfelle en winder. :cool: