22.5-tråden

9799EA8A-B6F0-4317-AF90-B70B333C4CD8.jpeg
F9592932-8356-46AF-A8E0-9B4018E7CE92.jpeg
A49FE4D9-F939-4F7E-83F5-5670C059E8A5.jpeg
F52F9D9C-C53A-4645-87ED-D4A1F02D813F.jpeg
Mange nyheter i 22.5 verden
Først og fremst de nye canvas med italiensk flagg, perfekte for denne sesongen!

Send en PM ved interesse
 
  • Liker
Reaksjoner: Winthers og Grendel
Skiven kan også velges mellom:
- POLVERE, mørk grå
- ACQUA, blå eller grønn
- SABBIA, lys brunn
- TERRA, mørk brunn (nesten svart)

Visere:
- SVERD type i gull eller hvit
- OMEGA PLOPROF type
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Hei:) Det ligger en Acqua total bronze på Finn til 12 med grønn skive, men jeg lurte på om noen visste hvilken grad av urverk som er benyttet her? Er det Standard - Elaboré eller Top Grade? Til svar på Finn fikk jeg opplyst at det var den nye ETA Mecaline 2824-2. Har ikke hørt uttrykket før men leste litt om det. Lurer allikevel på hvilken grad det er?
Mvh
 
  • Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
Hei:) Det ligger en Acqua total bronze på Finn til 12 med grønn skive, men jeg lurte på om noen visste hvilken grad av urverk som er benyttet her? Er det Standard - Elaboré eller Top Grade? Til svar på Finn fikk jeg opplyst at det var den nye ETA Mecaline 2824-2. Har ikke hørt uttrykket før men leste litt om det. Lurer allikevel på hvilken grad det er?
Mvh

Det skal være top-grade i alle versjoner og modeller av 22.5.
 
  • Liker
Reaksjoner: Korsbek75
Hei:) Det ligger en Acqua total bronze på Finn til 12 med grønn skive, men jeg lurte på om noen visste hvilken grad av urverk som er benyttet her? Er det Standard - Elaboré eller Top Grade? Til svar på Finn fikk jeg opplyst at det var den nye ETA Mecaline 2824-2. Har ikke hørt uttrykket før men leste litt om det. Lurer allikevel på hvilken grad det er?
Mvh

Om du har lyst på den vanlige 22.5 Sabbia så har jeg en som kan selges :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Korsbek75
Takker så mye for tilbudet, skulle vel ønske jeg så posten din litt før..
Men kan gjerne ta imot noen bilder om du har anledning?:)
Mvh

Klart!

Litt morro at bildet du ser fra boken er tatt av meg og det er denne klokken på mitt håndledd (boken ble laget litt senere og ettersendt) :)
 

Vedlegg

  • fullsizeoutput_115.jpeg
    fullsizeoutput_115.jpeg
    227,5 KB · Visninger: 0
  • fullsizeoutput_119.jpeg
    fullsizeoutput_119.jpeg
    242,6 KB · Visninger: 0
  • fullsizeoutput_10e.jpeg
    fullsizeoutput_10e.jpeg
    165,3 KB · Visninger: 0
Klart!

Litt morro at bildet du ser fra boken er tatt av meg og det er denne klokken på mitt håndledd (boken ble laget litt senere og ettersendt) :)
Enig! Og jeg synes denne modellen var mye penere og renere estetisk sett!
Men tilbake til dette med Top Grade, Jeg fikk svar på mail fra en representant av merket selv og han mente at det var Elaboré. For meg er forskjellen mellom Elaboré og Top svært stor og bør reflekteres i prisen, på tross av at det svært sjeldent gjør det. F.eks: Jeg har funnet en pent brukt klokke med Chronometer og COSC Sertifisering og InHouse urverk med 28.800, Swiss Made - pris? under 5 lapper!
Men det virker som om folk flest enten ikke er klar over betydningen av disse 4 gradene, eller så bryr de seg ikke så mye.
Det kan kanskje være paradoksalt at jeg går for nøyaktighet, men ønsker kun automatiske klokker..men hater Quartz;)
Mvh
 
Skal sjekke det svaret én gang til, mulig jeg forveksler det med svaret fra en annen produsent;) Det er forøvrig overraskende vanskelig å få produsentene til å fortelle hvilken grad de bruker..
 
  • Liker
Reaksjoner: Bestiarara78