22.5-tråden

Pre-serie detaljer ❤️

IMG_1273.jpg
 
22.5 etter å ha hatt ganske bra suksess med den opprinnelige modell "Sabbia" presenterer en ny modell som vil hete "TERRA" (jord på norsk).
Den vil beholde samme geometri som Sabbia modell (les om Sabbia her http://www.tidssonen.no/forum/threads/22-5-sabbia-prosjekt.38257/).
Den vil også ha både bezel og spenna i bronze.
Skiven er bygget på samme måte, sandwich, men denne gangen er mørkbrun akkurat som jord.
Avhengig av solvinkel den vil også gi forskjellige reflekser, akkurat som Sabbia modell.
Luminova på både skiven og visere er nå hvit.

Bare send en PM til meg eller til @Alessandro hvis du lurer på noe mer ;).
Vi er importørene av merket i Norge.

Her noen bilder av Terra:

IMG_5974.JPG
IMG_8057.JPG
IMG_8041.JPG
IMG_8122.JPG
IMG_8050.JPG
IMG_8032.JPG
IMG_8079.JPG
 
Redigert:
OBS! OBS!
«først serie» og oktogonal modell i hvilken som helst skive/materiale kombinasjon blir nok ikke laget lenger fra april/mai 2018.
Så hvis noen vil ha en 22.5 oktogonal må bestille nå, senest i januar!
 
OBS! OBS!

Jeg har nettopp fått beskjed at siste anledning for å bestille en 22.5 «oktogonal» modell er februar.

Etter februar vil bli bare produserte de siste klokker som er bestilt og alle «oktogonal» modeller vil gå ut av produksjon i ubestemt tid.

LØP og KJØP!

A9597DC1-43B3-49A4-95BD-FCDD85673594.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: g-s
OBS! OBS!

Jeg har nettopp fått beskjed at siste anledning for å bestille en 22.5 «oktogonal» modell er februar.

Etter februar vil bli bare produserte de siste klokker som er bestilt og alle «oktogonal» modeller vil gå ut av produksjon i ubestemt tid.

LØP og KJØP!

BEA7F041-1BD5-4C54-AC4E-BABA3DDB0F75.jpeg