22.5-tråden

Røff sak, men jeg forstår ikke poenget med at klokken er vridd "mot klokken".
Behovet for å svinge armen/klokken øker med antall grader vridning til venstre den har?

Det er ingenting å forstå her. du kan bestemme selv når du bestiller klokka i hvilken retning du vil vri skiven. Eller sette den i standard posisjon som en vanlig klokka. I bildene vises en klokka som en "prototype" og da ble bestemt tilfeldigvis å vri 22.5 grader motklokka. Ikke mer en det ;)
 
Her er alle delene som skal settes sammen... Ikke så værst med mesh ;) dessverre den er ikke inkludert i pakken :(

aR5SeP.jpg


Kassaen i sin endelig status etter polishing og rett før montering :cool:

zVhLXw.jpg
 
Fulgt med hele veien her og syns personlig at dette er et dødstøft prosjekt :)

Takk! kompisen i Roma gjør en kjempejobb og ofrer alle sine kvelder til dette prosjektet! mye kjærlighet i disse klokkene og kunnskap ikke minst ;)

Samme her! Bare synd jeg har håndledd som ei 12 år gammel jente:(

Jeg ville ikke bekymre meg om håndleddet. Se på venninna mi med først test-klokka som har sikkert et ledd mindre enn ditt ;)
Det som er positiv med denne klokken her er at den har ikke noe klassiske "lugs" og pga ser ikke så innmari stor selv om den er en 42mm.
Hvis dere bor i Oslo/Son omegn da kan gjerne møtes en dag i slutten av september når jeg får de første 4 eksemplarene i Norge. En mulighet til å se den i virkeligheten og prøve den ;)