2015 Rolex Prisliste

116622 med blå skive koster nå 96400,- hos Lervik Ur. Fikk forsikringstakst fra de i går.
 
Bjerke Oslo bekreftet også 8%. Prøvde en yachtmaster mens jeg var der, men fikk et rimelig klart nei da jeg spurte om noen prosenter i rabatt.
 
Bjerke Oslo bekreftet også 8%. Prøvde en yachtmaster mens jeg var der, men fikk et rimelig klart nei da jeg spurte om noen prosenter i rabatt.
Var du der i dag? De venter ny levering av Rolex i dag eller morgen, men tror kanskje ikke de får pakket det ut før ila helgen.
 
Var du der i dag? De venter ny levering av Rolex i dag eller morgen, men tror kanskje ikke de får pakket det ut før ila helgen.
Var der for en time siden. Hørte ikke noe om nye varer. Kikket kun på yachtmasteren og hentet Colaen som igjen har blitt Pepsi. Det gjorde de gratis.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Bjerke Oslo bekreftet også 8%. Prøvde en yachtmaster mens jeg var der, men fikk et rimelig klart nei da jeg spurte om noen prosenter i rabatt.

Opplevde det samme i dag (ikke Bjerke) på 116710LN som nå ligger på voksne 75'. Fast pris!?! Ikke noe prutningsmonn? Kostet 66.700,- i juni '15 og jeg skulle da få den for 62', men jeg ble sittende på gjerdet. Herlig at jeg solgte min forrige som jeg kjøpte ny i Norge i 2011 for 45' for et par år siden for 40' www.idiot.no.... ;)

Christian
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Gubben11