2 nye klokker. Lidt usædvanlige (for mig)

Medlem
22. juni 2009
Innlegg
211
Sted
Danmark
Fik mit Tissot Sea-Touch i dag. Lækker kvalitet, sidder bare plantet på armen, meget kraftig lænke og sikken en lume....

Sea-Touch039.jpg

Sea-Touch040.jpg

Sea-Touch041.jpg

Sea-Touch044.jpg

Sea-Touch049.jpg

Sea-Touch050.jpg

Sea-Touch001.jpg


Epos Sportive kom også i dag. Står som spritnyt, er da også fra september. Købte det i England, af en gut som mente det var for stort til ham. Det kostede ham så lige et tab på 35%.....

Det er et ur med en fatastisk finish, lækkert spænde og sidder perfekt på håndleddet. Et ur der overrasker mig meget.

Sea-Touch020.jpg

Sea-Touch021.jpg

Sea-Touch023.jpg

Sea-Touch025.jpg

Sea-Touch027.jpg

Sea-Touch028.jpg

Sea-Touch029.jpg

Sea-Touch030.jpg

Sea-Touch032.jpg

Sea-Touch033.jpg

Sea-Touch057.jpg

Sea-Touch058.jpg
 
Sinnsykt fete bilder Claus! :) Gratulerer så mye. Hvor bred er Tissot'en? Hva måtte du gi for noe slikt? Har bare brukt den vanlige T-touch noen ganger, den har vel ikke noe særlig WR, men hva er nytt på denne?
 
Kjempeflotte bilder av to klokker jeg kan like svært godt. Jeg har en vanlig T-touch, og den ser antagelig ut som en fislete liten flis ved siden av den der - kjempetøff! Og med min affinitet for B-uhr kan jeg ikke si annet om den epos-en enn at den er rålekker....

Grattis med nyanskaffelser!

PS - er også interessert i litt tekniske data, hvilke funksjoner har Sea-touchen og hva slags verk har Epos-en?
 
Tissot'en er vandtæt indtil 200m, og har dybdemåler, samt dive log. Selvfølgelig også kompas, chronograf, alarm, thermometer. Måler 44,4mm, 15,8mm høj.

Epos er 43mm, kommer med ETA 2824 værk.
 
Blir ikke mett av å se på bildene av Sea Touchen...
Den er virkelig en lekkerbisk! Og bildene nydelige! :D