17. Mai shopping? Zlixx hjelper :) 25% TS Rabatt

MightyMovers

UTESTENGT
Medlem
17. nov. 2009
Innlegg
21
Sted
Oslo/Akershus
Fikk en nydelig gave fra en veldig god venn av meg som er gründeren bak Zlixx of Scandinavia.
Zlixx anbefales på det varmeste.......

Nå følger jeg meg bedre klar for 17. Mai, mangler bare Norsk flagg Nato som er dessverre utsolgt :( Vet noen hvor jeg får tak i den?

Takk Arild Askeland for en nydelig gave ;)

Har fått forhandlet frem tilsvarende moms (25% Rabatt) for alle TS medlemer hos Zlixx of Scandinavia.

Bare å titte på Zlixx.no og notere det dere liker, send deretter e-post til salg@zlixx.no og spør etter 25% rabatt (referanse Sahota / TS).

Og videre om det blir nok aktivitet / henvendelser så skal Zlixx tildele TS egen rabatt kode

Happy shopping

17.mai eske med slips, trkle og mansjettknapper

 
Redigert:
Tenkte jeg skulle skaffe meg ett sånt sett jeg også og så de hadde det på house of singles sist gang jeg gikk forbi. Hvor får man tak i dette settet?
 
Stilig;)

Skille

@Juice, er det mulig at de større (22,24mm) kommer før 17.Mai også?
22mm med gullspenner hadde hvert kult på LLD'n:p
 
Redigert av en moderator:
TS Rabatt = 25%

:) Har fått forhandlet frem tilsvarende moms (25% Rabatt) for alle TS medlemer hos Zlixx of Scandinavia.

Bare å titte på Zlixx.no og notere det dere liker, send deretter e-post til salg@zlixx.no og spør etter 25% rabatt (referanse Sahota / TS).

Og videre om det blir nok aktivitet / henvendelser så skal Zlixx tildele TS egen rabatt kode ;)

Happy shopping