16613 - Hva sier ekspertene?

Nå er jeg ingen ekspert, men jeg eier selv en litt eldre 16613 enn dette. Med tanke på årstall, tilstand og at den nettopp har hatt service vil jeg si at dette er løp og kjøp-pris :)

Nå er jeg helt grønn på når de ulike boksene og slikt kom til Rolex så originaliteten på tilbehøret må nesten noen andre svare på..
 
Redigert:
Nå er jeg ingen ekspert, men jeg eier selv en litt eldre 16613 enn dette. Med tanke på årstall, tilstand og at den nettopp har hatt service vil jeg si at dette er løp og kjøp-pris :)

Nå er jeg helt grønn på når de ulike boksene og slikt kom til Rolex så originaliteten på tilbehøret må nestne noen andre svare på..

Er ikke sikker selv men jeg mener på at denne boksen kom lenge etter år 2000
 
Jeg er ikke sikker, men mener gull på claspen kom før 2000. Litt vanskelig å se tydelig om det er gull her, men tror ikke det.
 
Jeg er ikke sikker, men mener gull på claspen kom før 2000. Litt vanskelig å se tydelig om det er gull her, men tror ikke det.

Det er ikke gull på claspen på den i annonsen, men jeg mener at det først kom rundt 2002 eller noe i den dur. Dog er jeg veldig usikker på dette.