Det var det eg tenkte til å begynne med; å berre ha ein dei. Men eg merker at motivasjonen til å bruke absolutt alle sparepengane på klokke aukar utover i samtalen. Eg har uansett ikkje noko ambisjon om å bli ein One watch guy, så det hadde ikkje vore eit stort nederlag å ende opp med begge to. Ser dog for meg at det ville vore vanskeleg -- følelsesmessig -- å måtte kvitte seg med ein BB58 om den først kom i hus. Så det er tydeleg at eg ikkje har bestemt meg heilt enno, for om det blir det eine, det andre, eller begge.Ift. å kjøpe nytt, misforstå meg rett.
Hvis du tenker at du må selge BB58 når Explorer dukker opp, så ville jeg ikke betalt premium for ny for så og tape noen tusenlapper.
Men hvis intensjonen er at det er en keeper, så absolutt, kjøp hos AD. Særlig om det er en av dine første "skikkelige" klokker, da man ofte angrer på å ha solgt sin første.
Skjønner det er Explorer du sikler mest på, men jeg har selv blitt overrasket over enkelte klokker som plutselig bare er "helt rett" når de kommer på håndleddet. Det er det som er gøy med å prøve litt forskjellig. Og er man tålmodig og følger med, så er det ofte bruktmarkedet som selv viser vei...Og har du en drøm om en spesiell modell, ikke gi opp eller nøy deg med en annen, men ventepølser er lov. Anbefaler også å prøve de forskjellige på armen, det kan hende du finner svaret da på hvem som er mest rett for deg.
Explorer er no uansett målet, og dit skal eg i løpet av kort tid!