Ønskes kjøpt 116610LN (Rolex)

Medlem
5. okt. 2015
Sted
nord for Sydpolen
Ønsker å kjøpe 116610LN. 13LN kan også være et alternativ, men aller helst førstnevnte.

Litt om teknisk og kosmetisk stand:

Bør fungere bra og holde tiden godt. Klokken bør ha godkjent trykktest, da den skal utsettes for trykk umiddelbart. Hairlines er en selvfølge. Riper kan aksepteres. Eventuelle andre skavanker kan diskuteres.

Litt om prisforventning:

Tar utgangspunkt i internasjonale bruktpriser med den enkle og rasjonelle forklaringen at nye Rolex selges for omtrent samme pris over hele verden. Bortsett fra at Norge er gode til å gå på ski og har vunnet Eurovision Song Contest et par ganger, er det liten grunn til at vi skal forsøke å sette verdensrekord i bruktpris på et produkt som er fast priset nytt.

Litt om eventuell handel:

Samtlige handler jeg har vært involvert i har jeg:

- Betalt for klokken ved kjøp
- Levert fra meg klokken ved salg

Det tenker jeg å fortsette med.

Litt om møtested og tidspunkt:

Fysisk oppmøte i september 2026 er foretrukket. De fleste handler av brukte klokker jeg har gjennomført har vært på enten en åpen bensinstasjon, en åpen kafé eller på et åpent kjøpesenter.

Det tenker jeg å fortsette med.

Litt om diverse:

Ta kontakt for en hyggelig klokkeprat.
Skambud blir besvart fortløpende.
Så her handler du trygt.

Bumper denne. Har mottatt noen forslag, men var muligens ikke tydelig nok i min annonse på at jeg ikke betaler overpris. Alternativet er å kjøpe en ny 126610LN hos forhandler, men det er altså 116610LN jeg var på utkikk etter.