Solgt 🌊 Tudor Black Bay 58 - Navy Blue (Norsk AD)

Medlem
14. nov. 2016
Sted
Trondheim
🌊 TUDOR BLACK BAY 58 NAVY BLUE 🌊

Til salgs er en Tudor Black Bay 58 Navy Blue.
Klokken er nesten ikke brukt, har blitt ekstremt godt tatt vare på og har blitt oppbevart i safe. Dette må være definisjonen på «strøken». Jeg klarer omtrent ikke å finne bruksmerker på klokken, se bildene og bedøm selv.
Jeg er første og eneste eier. Selges grunnet ikke nok tid til bruk i rotasjon med andre ur.
Ønsker du en «som ny» klokke, men til en atskillig lavere pris enn i butikk - her er muligheten.

🕰️Kjøpt hos Urmaker Bjerke i Oslo i desember 2021. Helt komplett (boks, papirer, garanti, tags m.m.). Kvittering fra kjøp kan framvises.
Nypris på uret i dag er 45.200kr.

🕰️Tørre fakta:
- Klokken er inspirert av merkets ikoniske dykkerklokke fra 1958.
- 39mm diameter.
- Urkasse i rustfritt stål, i kombinasjon av polerte og satinbørstede overflater
- Bezel i matt blå anodisert aluminium
- Skivefarge i blå
- Safirglass
- Tudors egenproduserte kaliber MT5402 (COSC sertifisert)
- Gangreserve 70 timer
- Vanntett 200m
- Garanti 5 år fra kjøpsdato 20.12.2021

🕰️Pris: 32.890kr.

🕰️Besiktigelse og oppgjør kan gjøres i Trondheim, eventuelt kan denne sendes med EON og penger bekreftet på konto på forskudd FØR forsendelse. Ingen unntak.
Jeg har mange handelsreferanser, gjerne søk meg opp i Klokkeriets referansegruppe på Facebook eller sjekk mine vurderinger/tilbakemeldinger på Finn.
Kun rent salg er aktuelt, ingen bytter.

NB: noen sifre bak på klokken er redigert med hvit strek i noen av bildene.

Tar forbehold om feil i annonsen. Gjerne korriger meg om noe burde rettes opp i😊👍🏽

IMG_2301.jpeg

IMG_2322.jpeg

IMG_2321.jpeg
IMG_2317.jpeg
IMG_2319.jpeg
IMG_2316.jpeg
IMG_2340.jpeg
IMG_2341.jpeg
IMG_2343.jpeg
IMG_2344.png