Ønskeliste julen 2019!

urtid

Støttemedlem
Medlem
17. sep. 2018
Innlegg
1.372
Sted
Oslo og omegn
Det er tiden for å skrible ned juleønskene sine, brette de pent sammen, poste galskapen i retning nordover og vente i spenning på hva Julenissen bringer av moro:) For egen del er jeg litt svak i troen på hva dette kan føre til akkurat i år, men tenkte det kunne vært moro å skrive en ønskeliste likevel.

Om hype, størrelse på klokkekonto eller hva andre mener ikke betyr noe? Hva ville du helst gjerne sett under treet, da? Her er min ærlige liste for i år:

1. Panerai Radiomir 610 (ikke fornuftig, men steike den er lekker, må ha en gang...)
2. IWC chronograph spitfire i bronse (fyttirakkern for en fet klokke! Hvis du ikke har prøvd den på, gjør det!)
3. Speedy Hesalite (har hatt sapphire sandwich, men har innsett at jeg egentlig ikke kan fortsette uten en speedy med plastcover i samlingen mye lenger)

Holder meg til liste på tre foreløpig, så er det bare å krysse fingrene...!

Hva er din liste?

(bilder til inspirasjon, sakset fra weben)
172193


172194


172195
 
Bra tråd @urtid! Har landet på disse tre. Etter ørten gjennomganger av framtidige planer må det bli disse tre pr. i dag. En av disse finner garantert veien til klokkeboksen i løpet av 2020 - så får vi se hvem det blir ;)



172209






172210

172211
 
Å heisann! Her var det mange solide ønskelister, tror jammen jeg må oppjustere litt etter inspirasjon fra dere;) Kunne enkelt lagt til samtlige foreslått her, men tror jammen jeg går litt utenfor boksen og slenger inn denne:
172227