Ønbåksing: Djøst anådda daiva!

haha, heldig med den! men hva er greia med denne sleipe "se på min fine boks"-trenden?! Venter i spenning.

Akkurat i dette tilfellet er det vel fordi boksen er laget av samme materiale som våtdrakter, og til og med glidelåsene fra Riri er av svært bra kvalitet. Også samme som blir brukt på mange dykkerdrakter.

Gratulerer med "Holy daivah" som Pondus ville sagt det, Sponon! En av mine "må-ha-en-gang-i-løpet-av-livet"-klokker. Gleder meg skikkelig til å se undervannsbildene! :)

Veldig kul den derre der

Det er et ur for kjennere og helt udiskutabelt en ekte dykkerklokke! Man vet du mener alvor med den på armen. Husker jeg var veldig besatt av å se og prøve når den kom, men ble litt for dyr den gangen. Hadde jeg fått presset kroppen ned i våt - tørr drakt igjen så er denne på topp tre, minst! Gratulerer.

Gratulerer med fin klokke.

Denne er på topp av klokker jeg kunne tenkt meg å prøve på armen. Sitter den riktig er det mulig det blir mitt neste klokke kjøp.

Gratulerer, synes den er så vulgær/harry at den faktisk blir kul. ;)

PS: Hvilken unnskyldning hadde postmannen da?

GRATTIS!
Man vet å verdsette kvalitet, og dette verket er det bare bøye seg i støvet for. Eller dykke i havet med, som vel er et mer korrekt uttrykk.
Solid sak dette, og bilder av ur og eier i sitt rette element imøteses!
:D

Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens :)

Har ikke utstyr til å ta UV-bilder, så det blir surface shots enn så lenge.

Etter ca 12 timer på armen så må jeg si at den er faktisk behagelig å gå med til daglig. Lumen er insane, og 8500 er fantastisk. Dette er en klokke jeg kan beholde :smile:

PS: Hvilken unnskyldning hadde postmannen da?

Han fant ikke frem :confused:

Grattis!

En ufattelig feeeet klokke. Har angret helt siden min ble solgt.. Litt merkelig at du skulle kjøpe en slik en nå all den tid jeg også sitter og ventet på at postmannen skal komme før jeg må løpe på jobb ;) Det er også djøst annåda daiva :)

8500 kaliberet er +1 sek på 24 timer... RESPECT! :mrgreen:

Litt merkelig at du skulle kjøpe en slik en nå all den tid jeg også sitter og ventet på at postmannen skal komme før jeg må løpe på jobb ;) Det er også djøst annåda daiva :)

Forventer noen bilder her på forumet, Risti :)

Får håpe din budbringer lever av å levere :p

Forventer noen bilder her på forumet, Risti :)

Får håpe din budbringer lever av å levere :p

Pakken ble levert kl 08.15.... :)

Bilder kommer nok dessverre ikke før over helgen, da pakken kun ble åpnet for undersøkelse før det bar av gårde på jobb. Reiser direkte til Stockholm i ettermiddag.

MEN (!) innholdet i min pakke er vel ganske så identisk med inholdet i din :) Dog er min dessverre ikke ny, men har masse fin patina (vel.. all den tid det kan kalles det når den kun er drøye året gammel).