- «Kan vi tilby Dem en ny Planet Ocean eller en ny Submariner?»

Medlem
6. des. 2013
Lysbilde1.png

Lysbilde2.png

Lysbilde3.png

Lysbilde4.png

Lysbilde5.png

Lysbilde6.png

Lysbilde7.png

Lysbilde8.png

Lysbilde9.png

Lysbilde10.png

Redigert:
Sub har jeg god førstehånds kjennskap til, den er fin og en Klassiker med stor K. Men for min del prøver jeg gjerne noe nytt, og den nye POen kunne jeg virkelig tenkt meg å prøve. Ser virkelig lekker ut. Blå ville vært nr 1, svart nr 2. Oransje blir kanskje litt voldsomt. Syntes lenken ser bra ut, så ville beholdt den på lenke, og slipper da unna problematikken med endeleddene 😉

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Sub har jeg god førstehånds kjennskap til, den er fin og en Klassiker med stor K. Men for min del prøver jeg gjerne noe nytt, og den nye POen kunne jeg virkelig tenkt meg å prøve. Ser virkelig lekker ut. Blå ville vært nr 1, svart nr 2. Oransje blir kanskje litt voldsomt. Syntes lenken ser bra ut, så ville beholdt den på lenke, og slipper da unna problematikken med endeleddene 😉
En Sub er alltid en klassiker og vinner, og har god kjennskap til dem og bruker dem innimellom. Imidlertid er det særdeles forfriskende med noe nytt og at Omega turte å satse ganske nytt her, gjør at det hele føles fresht og litt mer spennende. :) Når det er sagt, så er Glidelock med hele 18mm justering og kun lenkeledd som "kommer ut av spennen" noe som Omega ikke kan matche (ennå).

Grei omtale av PO. Omegaen er blitt mer interessant, ved lansering var jeg ikke veldig begeistret, men det at inntrykket modnes over tid pleier å være en positiv utvikling. Tror det blir en tur i bootiiiken for en titt

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen