«iWatch» kommer

Google Smartwatch - en konkurrent til iwatch
[video=youtube_share;ZrSd2B9HrJs]http://youtu.be/ZrSd2B9HrJs[/video]
 
apple--+%ABiwatch%BB+kommer.jpg




Apple - – «iWatch» kommer - ITavisen

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Sette seiko i skammekroken?
seiko_springdrive_chronograph_movement.png

Yeah right!

Gleder meg til å se alle de "keege" folka som kommer til å gå rundt med det hvis/når det kommer!
 
Med Intel inside? I tilfelle et veldig merkelig valg, med mindre neste generasjon har uante strømforbrukforbedringer.
 
http://www.itavisen.no/nyheter/–-nå-er-apple-klokka-på-samlebåndet-212298

Hvis dette er tilfellet, så vil det kunne være aktuelt å bruke som "armbånd på høyre håndledd, hva tenker folket?

Tror dere Apple revolusjonerer smartklokke/armbånd markedet? Hvsi jeg skal tippe, kommer det til å bli den hittil beste devicen som har blitt sluppet på markedet!

Tanken slo meg da jeg så bilde av Samsung Gear Fit (som også har denne formfaktoren). Ulempen er at det kommer til å se enda litt dummere ut (for "de andre") med et mekanisk armbåndsur på den andre armen. En mobiltelefon må man i det minste dra opp av lommen for å sjekke klokken på :)
 
Hva slags batteri/lade løsning er det på disse? Må de lades daglig med egen lader man må drasse med seg?
 
^DET er grunnen til at jeg ikke gidder ha en slik klokke. Lading av dingser er allerede en for stor del av livet.
 
Hva slags batteri/lade løsning er det på disse? Må de lades daglig med egen lader man må drasse med seg?

Har ikke peiling, men tipper Apple kommer med en gjennomtenkt løsning på dette, kanskje den kan lades fra iphone el, eller så består alt bortsett fra skjermen av hypereffektive solceller, den som venter, venter på noe godt osv.
 
Rolex som er verdens mest kjente luxusvaremerke mot megagiganten Apple. Sett i et merkevaremarkedsperspektiv så er dette veldig spennende. (Det er gøy med nettforum, da kan jeg konstruere og bruke alt for lange ord som "merkevaremarkedsperspektiv" :))
 
Forstod ikke helt innlegget ditt @Jon Ali (kanskje fordi det ble for avansert ordbruk:mrgreen:) Mener du om Apple kommer til å ta marked fra Rolex?
 
Redigert av en moderator:
Helt klart, derfor blir iWatch på høyre hånd og rolex på venstre, så får jeg leve med at folk synes det ser dumt ut;)
 
Jeg takker nei til noe sånt på armen. Leste at vintage klokker begynte å bli populært blant den yngre garde. Blir vel lei av alt gadget styret de også.
 
Jeg takker nei til noe sånt på armen. Leste at vintage klokker begynte å bli populært blant den yngre garde. Blir vel lei av alt gadget styret de også.

Takk og pris. Ser ikke på meg selv som gammel, men begynner å falle tilbake for ungene på det området der :(