«iWatch» kommer

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
apple--+%ABiwatch%BB+kommer.jpg


Apple er på vei med et armbåndsur som vil sette både Casio, Citizen og Seiko i skammekroken.

Apple - – «iWatch» kommer - ITavisen

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Ajaj, jeg ble med ett enda litt mer glad i min forhistoriske Speedy med manuelt opptrekk og tvilsom nøyaktighet da jeg leste den artikkelen der :)

Jeg merker meg for øvrig at også Apple sliter med tilgangen til ETA-verk, her går det i Intel.
 
Som Apple "fanboy" hadde jeg sikkert klinket til :p
Men det hadde ikke gått på bekostning av de mekaniske urene
 
Ser ikke bort i fra at dette kan slå ann.
Etterspørselen etter slike klokker har allerede fått litt feste:eek:
Bla. Sony og Pebble har allerede slike klokker på markedet, som fungerer.
Men alle vet vel at Apple vil kunne dra dette til mye høyder. Misforstå meg rett, men må bare si at jeg ser frem til utviklingen på denne fronten. Styre musikk, telefon og kanskje bruke klokken som fjernkontroll:cool:
 
Redigert:
Flott at både Casio, Citizen og Seiko vil bli satt i skyggen da. Mens Omega, IWC, PP, Panerai, Rolex, TH og de andre fremdeles står og soler seg :D
 
En kollega på jobben har brukt en iPod nano på håndleddet en stund. De kom vel for et par år siden. Selges ikke lenger
899fd0e2e909ad747d80c030269c8c6e.jpg

Mange synes det er en kul greie men ingen av disse er egentlig interessert i klokker
 
Mange synes det er en kul greie men ingen av disse er egentlig interessert i klokker

Sant, det kan ikke defineres som "klokke", det er mer en gadget. Og det liker jeg:D
Styre musikk, mld, mail, kaffetrakter, air-condition i huset, tv, varmvannet, alarmen, lyset, stekeovnen, garasjen, motorvarmer og mye mye mer. En dag kommer det et slikt verktøy:cool: Det synes jeg er kult. Ikke at det har en klokkefunksjon.