Søkeresultater

  1. hvollan

    Sigarer og lightere

    Partagas Serie P No. 2
  2. hvollan

    Dagens sko!

    Ble Airtox vernesandaler og hvite tennissokker type Adidas i dag. God fredag og ha en finfin pinse 😎
  3. hvollan

    Blancpain-tråden

  4. hvollan

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

  5. hvollan

    Dagens sko!

  6. hvollan

    Dagens sko!

    Tursko i dag
  7. hvollan

    Gullkorn fra Finn.no

    https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/442930617?ci=3 Bytte Krypto/varebil mot «Accessorize Stål Unisex armbånd»?
  8. hvollan

    Sigarer og lightere

    Dubliner har også en fin bakgård med varmelamper og åpner før jekylls hvis man er tidlig ute en dag
  9. hvollan

    Ønskes kjøpt Seiko Marinemaster 300

    Bump med bilde fra nett
  10. hvollan

    Dagens sko!

    "go home and grab your shine box"
  11. hvollan

    Ønskes kjøpt Seiko Marinemaster 300

    Hei, Ønsker å kjøpe Seiko Marinemaster 300, dvs SBDX001 eller SBDX017 med Marinemaster på skiva (ikke Prospex). Ta kontakt hvis du har en du ønsker å selge.
  12. hvollan

    Dagens sko!

    Gitt dem en lett runde med TLC
  13. hvollan

    Dagens sko!

    Da er Moctober i gang for min del 🤓
  14. hvollan

    Sigarer og lightere

    Ernesto Perez Carillo Pledge Prequel, jeg hadde skyhøye forventninger da denne har tidligere fått 98 rating i cigar aficinado.. vel den levde ikke helt opp til de forventningene, men det var absolutt en god sigar. Mørk med toner av lakris og svart pepper.
  15. hvollan

    Dagens sko!

    Ny asfalt, gamle sko. Fikk disse pent brukte GAT fra Broadway and Sons i dag.
  16. hvollan

    Dagens sko!

    Chrurch’s Caldecott
  17. hvollan

    En tråd om kaffe

    Frisk sommerkaffe fra Etiopia via Solberg & Hansen. 30 gr. kaffe og 500gr. vann, brygget etter «James Hoffman metoden». Malingsgrad to knepp før aeropress 🤓 god søndag
  18. hvollan

    En tråd om te

    Hvor lenge varte abstinensene etter at du kuttet kaffen? Beste teen synes jeg er PG tip eller tilsvarende, posen skal trekke 2,5 min i koppen, så hiver man oppi to skjeer sukker og en liten klunk melk før man rører. Drikkes helst sammen Hobnob/bixit kjeks, som kan dyppes oppi. Er next level...
  19. hvollan

    Sigarer og lightere

    Jeg har startet med denne og vil si at det er en god start: https://msorensen.no/produkt/adorini-chianti-medium-deluxe/ Men galskapen baller jo på seg så nå må jeg få tak i noe større snart 🤷🏻‍♂️
  20. hvollan

    Dagens sko!