Søkeresultater

  1. Kenny1000

    Et (voksent?) barn av sonen...

    Gratulerer så masse! Veldig Morro og ikke minst motiverende å se at det er gjennomførbart, går med noen tanker om å gjøre det samme her. Pakke med verktøy på vei fra UK og TimeZone kurs påbegynnes i ferien :D
  2. Kenny1000

    Patina-tråden

    GP Seahawk med nypolert plexi. Ganske så fin, synd den er så liten.
  3. Kenny1000

    Dagens klokke

    God helg alle medasylanter! Her Startet helgen litt tidlig, lar bronseklumpen kjenne litt sjøluft til en forandring.
  4. Kenny1000

    Trukket Chronograph med Lemania 5100 verk - Omega, Sinn, Tutima, Orfina, Bell & Ross...

    Hei Ser etter en mk 4.5 med cal 1045 verk. Ideelt sett fra 1979, men andre årganger funker også. Bør være god stand, gjerne upolert og urørt. Box etc er naturligvis ikke forventet. Alternativer til Omega er Tutima, Sinn eller Orfina sin variant av militær chronograph med Lemania cal 5100. PM...
  5. Kenny1000

    Undersøkelse: Hvilke(n) klokke(r) har du? - 100% anonym

    Excel ordner vel det meste med ett par tastetrykk? Backoffice ordner sånt for meg på daglig basis og det pleier ikke ta så lang tid :D :eek:
  6. Kenny1000

    Undersøkelse: Hvilke(n) klokke(r) har du? - 100% anonym

    Morro, veldig bra tiltak! Mine er registrert. Men, hvorfor utelukke de sære, svindyre og limiterete? Hadde vært like kult med en oversikt med alle ulike som bare eksisterer ett enkelt eksemplar av. Holder forøvrig en knapp på flest av SKX 007/009, Speedy pro eller Sub.
  7. Kenny1000

    Utført: fixet Certina Quartz EOL115.9299.65

    Genialt enkelt! Grattis med flott resultat :D
  8. Kenny1000

    En grønn japaner

    Grattis! Den var knalltøff :cool:
  9. Kenny1000

    Utført: fixet Certina Quartz EOL115.9299.65

    @ZuluFX Plexiglasset. Disse filene har ulik korning så de kan potensielt ta en del dypere riper enn hva jeg tror Polywatch klarer. Har ikke testet Polywatch selv, så har ingenting å sammenligne med her.
  10. Kenny1000

    Utført: fixet Certina Quartz EOL115.9299.65

    @ZuluFX Jeg fikk tips av Sutterud om 4-delt neglfil og messingpuss som siste finish. Samboerens fil fikk kjørt seg og det ser ut til at det funker meget bra. Hadde ikke messingpuss, så har ikke fått til siste finish enda. Og hva glemmer jeg å kjøpe HVER gang jeg er i butikken tror du....!! Fant...
  11. Kenny1000

    Bluesound eller Sonos?

    Ok, jeg får ta turen til nærmeste Hifiklubb og ta en titt, igjen. Takk for tilbakemelding @Skapnerden
  12. Kenny1000

    Bluesound eller Sonos?

    Ok? Så Bluesound fungerer ikke tilsvarende Sonos som multiroms løsning? På hvilken måte? Har sett for meg at multirom er ryggraden i alle slike systemer..
  13. Kenny1000

    Bluesound eller Sonos?

    God aften asylanter! Har ett enkelt spørsmål, som trolig ikke har ett like enkelt svar?? Jeg skal gå trådløst lydmessig, primært for bruk på kjøkken og terrassen, men ser også for med å hooke opp Arcam'en i stuen på sikt. Kriterier er, og i prioritert rekkefølge: - Lydkvalitet -...
  14. Kenny1000

    Dagens klokke

    Speedy Tuesday og solgangspils fra lokalt bryggeri på terrassen. Liker det.
  15. Kenny1000

    Florentine Ariosto Jones - International Watch Company

    WOW! Vakkert, gratulerer så masse :eek:
  16. Kenny1000

    Enten eller....

    Gådd dæmmit! Gratulerer så masse, vakkert!!
  17. Kenny1000

    Mitt største steg inn i TS-verdenen

    Gratis med flott sommerklokke!
  18. Kenny1000

    Dagens klokke

    Denne stjal armtid i dag.. Forståelig, jeg liker'n godt!
  19. Kenny1000

    This is your Captain speaking

    Nydelig, gratulerer med flott Zenit!
  20. Kenny1000

    Finfin handletur!

    Gratulerer, finfin den der!