Hei,
Jeg har hatt en Lelit Grace i noen år nå, og er veldig godt fornøyd. Den er bygget som en tanks, har glimrende temperaturkontroll, er kompakt og -viktig - du får reservedeler om du skulle trenge det.
Som en bonus er den meget enkel å holde ren. Det eneste lille minuset er ikke noe minus...