Da jeg studerte, laget jeg meg en vekkerklokke med nixierør til å vise tiden, DCF77 til å holde tiden og en releutgang til å slå på kaffetrakteren fem minutter før alarmen gikk.
Det var herlig. Wake up and smell the coffee.
Hm. Den ligger i kjelleren et sted, og nixierør er tøffere enn toget...