Opp i forhold til hva jeg pleier å bruke i adidas. Har vanligvis 47 1/3, i ultraboost har jeg 48. Men de kunne godt vært kneppet større både i lengden og bredden.
Ser at jeg skrev minst en hel str opp tidligere. Det var kanskje å ta i pga den tredjedelen de slenger med i skalaen