Ja, det lurer jeg på også! Det er kun under googlingen "VASA KLOCKA" at jeg har fått noe spesielle treff, så føler at det har noe connection til vårt naboland. Det er i hvert fall et fint ur i passelig størrelse med mye sjel. Bildet viser dessverre ikke det. Minner meg litt om Doxa, men det gjør...