Her er det nok snakk om en klassisk Bjerke-februarsalg-invistering som vi har sett en del av - kjøper har fått -30-40% avslag, så dette er ikke nødvendigvis noe kjempekupp.
9500 er kanskje litt lavt for denne halvslitne quartzen, men mtp at de kosta rett over 10k back in the day (og laaaangt ifra 35100,-) så er det kanskje ikke så ille?