Søkeresultater

  1. hanse

    Klokkecafé – løst og fast om klokker

    Offshore goes camo
  2. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    https://horae.no/2018/11/15/urmaker-jorgensen-mister-rolex/
  3. hanse

    Jeg skal kjøpe klokke (dame).

    Ja, blir nok litt i overkant med 41x15mm, gå heller for 58en eller 36en
  4. hanse

    Jeg skal kjøpe klokke (dame).

    Black Bay 36
  5. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Standard-oppskrift på Mare-GT det der
  6. hanse

    Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

    Sikkert en kjapp jobb i Photoshop dette, har du tanker om hvordan en126610 skulle sett ut?
  7. hanse

    Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

    No worries, Steinhart got your back
  8. hanse

    Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

    Fra Monochrome: 116610 vs 126610
  9. hanse

    Basel 2019: Spekulasjoner Rolex

    Coke is it
  10. hanse

    kjøpskvittering unødvendig?

    Her er det nok snakk om en klassisk Bjerke-februarsalg-invistering som vi har sett en del av - kjøper har fått -30-40% avslag, så dette er ikke nødvendigvis noe kjempekupp.
  11. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    9500 er kanskje litt lavt for denne halvslitne quartzen, men mtp at de kosta rett over 10k back in the day (og laaaangt ifra 35100,-) så er det kanskje ikke så ille?
  12. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

    Kjøpt hvor? Quanta costa?
  13. hanse

    Rolexcafé – løst og fast om Rolex

    Klokkemannen burde tatt seg en tur til Fotomannen, det der er jo helt håpløsto_O
  14. hanse

    Personlig bilskilt?

    Rød tag? Grønn tag? Eller
  15. hanse

    Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

    Kjapp og hyggelig handel med @ingsoy, anbefales:)
  16. hanse

    Avsluttet Kokkoriet ævksjon

    Interessert
  17. hanse

    Solgt Tag Heuer Aquaracer Calibre 5

    Bump
  18. hanse

    En tråd om GT – Gin & Tonic

  19. hanse

    Tilbehør til yachten...

    Gratulera med Lil Yachty;)
  20. hanse

    Gullkorn fra Finn.no

    Aha, that explains it!:D