Ble to med i år, Daytona og 16570. Exploreren har blitt okkupert av samboeren da hennes klokken er på service. Årets badeklokke ble da Daytona. Mistenker en del flere hairlines etter leking på sandstrand med to små turboer, men klokkene er jo laget for å bli brukt.
Mens jeg satt med snuten i et vinglass i London suste denne rett forbi øynene.. om den var ekte har jeg ingen formening om, men det er jo lov å håpe
Dessverre ingen andre bilder ennår et illustrasjonsfoto.