Høstdepresjon

Perfeksjon (en floskel jeg aldri bruker, som i dette ene tilfellet ikke er en floskel). Grattis. Fantastisk! På med en RubberB så er sommer- og turklokka endelig i klar.

• Elsker
Reaksjoner: Edzilla
Wow! Dette var jo ikke annet enn griselekkert!

Og jeg vet du har lekt med renders av Ed inngravering tidligere, men må være så ærlig å si at E. N. inngravering er perfeksjon.

Gratulerer så mye, virkelig.

Håper på Norgesturné med klokka nå for å vise den frem

• Elsker
  • Liker
Reaksjoner: Klokker og Edzilla
Noen lurer sikkert på hvor gråfargen kommer fra. Kanskje er det en referanse til gråkart/ grey card som man bruker for å sikre rett eksponering. Jobbet tidligere med fotografering. Så dette er en artig liten detalj som Rexhep «muligens» har fått med seg.
1787952709745.jpeg

Nummer 1 😍
Så mange fine detaljer og så intrikat men presentert nedtonet som om dette var enkelt. Kan du vise mer av skiven rundt sekundviseren og gjerne forklare?
Gratulerer!

• Elsker
Nummer 1 😍
Så mange fine detaljer og så intrikat men presentert nedtonet som om dette var enkelt. Kan du vise mer av skiven rundt sekundviseren og gjerne forklare?
Gratulerer!
Tusen takk!
Skal få tatt flere bilde av klokken, og det i dagslys. Men først skal jeg spise frokost sammen med Mathieu Cleguer som jobbet hos AkriviA i 2016-2017. Hans jobb var å utvikler av urverk. i dag så driver han for seg selv, og har nettopp lansert sitt eget merke https://www.instagram.com/cleguer.horology

Tusen takk!
Skal få tatt flere bilde av klokken, og det i dagslys. Men først skal jeg spise frokost sammen med Mathieu Cleguer som jobbet hos AkriviA i 2016-2017. Hans jobb var å utvikler av urverk. i dag så driver han for seg selv, og har nettopp lansert sitt eget merke https://www.instagram.com/cleguer.horology
Nyt frokosten. Jeg fikk han opp i feeden min for litt siden, og må si det virkelig traff meg. Meget flott klokke! Kunne nok tenkt meg en sånn ja..

• Elsker