Tour de France Tourmanager 2026 - Tidssonen Liga

Medlem
6. nov. 2014
Sted
.
Har som tidligere år opprett en egen Tidssonen liga på Tourmanager.
Pris for å delta er kr. 99,-.
Til info så har jeg ingen forbindelser til de som har kjøpt rettighetene til tourmanageren etter at TV2 sluttet å tilby tjenesten.
Meld dere inn for en spennende sommer med Tour de France!

https://www.tourmanager.no/

Årets Tour starter i Barcelona 4. juli, så bli med fra start for å sikre nok poeng til seier.

Lykke til alle sammen!

Ligakode: 42UVDA

IMG_0360.jpeg

• Liker
Reaksjoner: ErlendBA og andres
Torstein i gult er helt sinnsykt.
Det satt en liten støkk i meg rett etter målgang når han sier: En god dag å være i live 🥹

Samtidig ser jeg at uten noen bytter, så ligger jeg #28 totalt… Det hadde jeg ikke trodd.

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: andres og ErlendBA
Den trøya kan bli ganske lenge. 1 uke+ tipper jeg.
Træen må dessverre bryte 😢
Hjernerystelse og flere ribbeinsbrudd.

Over til noe mer hyggelig:
Har på mirakuløst vist klatret opp til topp #10 totalt i TdF manageren.
Gjorde 2 dustebytter til etappen i går (for usle 40 poeng ekstra) og byttet tilbake igjen til det opprinnelige laget i dag.

• Liker
Reaksjoner: Ban
Træen må dessverre bryte 😢
Hjernerystelse og flere ribbeinsbrudd.

Over til noe mer hyggelig:
Har på mirakuløst vist klatret opp til topp #10 totalt i TdF manageren.
Gjorde 2 dustebytter til etappen i går (for usle 40 poeng ekstra) og byttet tilbake igjen til det opprinnelige laget i dag.
Ja det var surt... Hadde aldri trodd at Pogi skulle kjøre så hardt denne etappen. Han sa selv at han hadde foretrukket at Træen beholdt trøya etter løpet i går. Han får jo en del ektra tid i mixed zone etter etappene nå pga. gult. Men for en rytter! Han driver jo med noe helt annet enn alle andre. Hadde ikke vært for Pogi hadde jo Vingegaard dominert, men hans karriere blir 90% 2. plasser... Dette var gang nr. 17 at det blir Pogi foran Jonas i TdF. Tenk det

Rått å ligge så høyt. Jeg for min del har heller siktet på bunn 10%, og syns det er imponerende det også på et vis.

• Liker
Reaksjoner: RemiWM