Dagens kjøpetips

40% nedsatt club hos Thune Lagunen på nattåpent ikveld
1000009145.jpg

Det var billig for norsk og nesten ikke brukt sinn 104. Prut en tusing og du har gjort et knallkjøp. Koster vel 21k ny

Hadde den hatt sort skive hadde jeg tatt den.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: seiltid

Det var billig for norsk og nesten ikke brukt sinn 104. Prus en tusing og du hr kjort et knallkjøp. Koster vel 21k ny

Hadde den hatt sort skive hadde jeg tatt den.
Jekka opp prisen nå.

jeg kjenner verken person eller bruker

Men er ikke dette veldig hyggelig pris for en Sapphire sandwich fra 24? (Er ikke dette en SS utifra polerte midtledd på lenka)

Jeg ga vel 71 for nettopp samme pakka sist måned :ROFLMAO:

Johan Mathisen Ur-Optikk i Fredrikstad har en Certina DS Chronograph 1968 med 40 % rabatt - i allefall for noen dager siden. De har ingen nettside, så dersom du ikke bor i plankebyen er det bare å ringe de.

Vis vedlegg 416933
Jeg var innom igjen i dag. Denne er fortsatt til salgs.

Andre klokker til salgs, lister de opp dersom noen kanskje er interesserte.
- Seiko 5 Sports Regatta Retro SRPK13. Førpris 4 298 kroner, salgspris 2 800 kroner.
- Certina DS Powermatic 41 mm (C038.407.18.037.00), førpris er oppgitt til 9 390 kroner, men ser flere andre nettsider har den som veiledende 11 900 kroner. Salgspris 6 000 kroner.
- Seiko Presage - er rimelig sikker på at det er en SPB039 (kun Automatic på nedre halvdel av skiva, ikke Presage som SPB067 har). Den ble lansert i 2016, så har nok ligget lagret en stund. Oppgitt førpris 8 498 kroner, salgspris 5 500 kroner.

De har ingen nettside, så dersom du ikke bor i plankebyen er det bare å ringe de.

De hadde også Seiko SRPM07 inne, men ikke på salg. Gøyal klokke!

Det er masse klokker å finne på salg nå . Når du kan gå inn i en Thune butikk å bli tilbudt 20% rabatt uten å ha spurt om det så forteller det meg at de fleste forhandlere ikke har det helt store salgs resultatet nå for tiden .

• Liker
Reaksjoner: Preacher