Sjekk SkolyxEr på utkikk etter mine første loafers.
Ser for meg mørk brune i semsket skinn, ikke noe høy prislapp - inntil et par tusen kanskje?
Noen tips?
Sjekk SkolyxEr på utkikk etter mine første loafers.
Ser for meg mørk brune i semsket skinn, ikke noe høy prislapp - inntil et par tusen kanskje?
Noen tips?
Grattis, jeg hadde tenkt å anbefale Loake sine som jeg selv har hatt. Ble til slutt slitt ut, men da jeg skulle kjøpe de inn igjen kostet de nesten 3k med innførsel og frakt. Dine var veldig fine.Følger opp min egen forespørsel- den som leter finner!
Googlet meg gul og blå (da jeg har lite skoutvalg i nærområdet mitt)
Ferietur på Hamar resulterte i Bugatti mørk brune semskede Penny loafers, til den rimelige sum av 1500,-
Meget fornøyd!
Vis vedlegg 424817
Ja jeg tittet veldig på Loake, men syns de ble vell drøye i pris ifht hva jeg hadde sett for megGrattis, jeg hadde tenkt å anbefale Loake sine som jeg selv har hatt. Ble til slutt slitt ut, men da jeg skulle kjøpe de inn igjen kostet de nesten 3k med innførsel og frakt. Dine var veldig fine.
Har familie som skulle til et av de landene![]()
Pent! Hvordan er det med mva og sånn? Fjerner de den så prisen blir mer eller mindre lik om man kjøper fra norsk forhandler?Nå kan JMW kjøpes på nettsiden og sendes til Norge.
( selvfølgelig en risikabel øvelse hvis man ikke allerede har funnet den riktige størrelsen)
Vis vedlegg 429960
Hvordan er det med mva og sånn?
Pent! Hvordan er det med mva og sånn? Fjerner de den så prisen blir mer eller mindre lik om man kjøper fra norsk forhandler?
Noen tar betalt, men jeg tror ikke det er verken Frankrike eller JM Weston. Når jeg sammenligner England med Norge - siden begge er utenfor EU - så gjetter jeg på at det er et elendig valg av speditør i Norge, og at det er der penga går. F.eks. DHL kan lett finne på å ta 1000,- mer i frakt og fortollingsgebyr.ta seg betalt for den ekstra jobben internasjonal handel fører med seg
Hmm, det var kjedelig. Men uansett mye bra som blir tilgjengelig:Noen tar betalt, men jeg tror ikke det er verken Frankrike eller JM Weston. Når jeg sammenligner England med Norge - siden begge er utenfor EU - så gjetter jeg på at det er et elendig valg av speditør i Norge, og at det er der penga går. F.eks. DHL kan lett finne på å ta 1000,- mer i frakt og fortollingsgebyr.