Fine! Hvilke type er dette?
Takker, det er en Weston Golf ( mod. 641).Fine! Hvilke type er dette?
Det var litt av noen priser på resoleTipser om ny Skomaker i Oslo.
SANTARI OSLO
santari.no
Atsushi er dyktig. Er rimelig sikker på at han er Norges beste skomaker (cobbler), og lager til og med sko på bestilling.
Jeg kjøpte først sko av han da han laget håndlagde sko i Tokyo. Nå holder han til på Bogstad Gård. Trenger skoene dine kjærlighet så får de ikke bedre pleie enn her.
Hvor på Bogstad holder han til, jeg har gått forbi noen ganger uten å finne han.Tipser om ny Skomaker i Oslo.
SANTARI OSLO
santari.no
Atsushi er dyktig. Er rimelig sikker på at han er Norges beste skomaker (cobbler), og lager til og med sko på bestilling.
Jeg kjøpte først sko av han da han laget håndlagde sko i Tokyo. Nå holder han til på Bogstad Gård. Trenger skoene dine kjærlighet så får de ikke bedre pleie enn her.
Pene sko og kudos for bra puss, men det er finest imho, når sokker matcher skoene - og ikke buksen.
det er finest imho, når sokker matcher skoene - og ikke buksen
Enig med deg - om du er eiendomsmegler og går med alt for smale høyvanns-bukser og ditto for trang og kort jakkeDa må vi nesten være enige om å være uenige, for sokkene "skal" matche buksen.
Edit: strømpene. Strømper, og ikke sokker, til pene bukser.
Derimot med korrekt vidde og lengde på buksebena, som hviler med en knekk ned på foten, som synes å være tilfelle her, så er det imho finest med sokker som matcher sko.